onsdag 27 november 2013

Julklappsverkstad

Hej!

Här kommer ett litet livstecken från mig :) Även om bloggen vari tyst ett tag har jag minsann inte legat på latsidan! För nya läsare kan jag berätta att jag jobbar som vårdare på ett handikappboende och studerar samtidigt till närvårdare. Denna vecka har jag närstudievecka så det är mycket intensivt på skolfronten..

För att orka med studierna har jag smugit in i pysselrummet så fort jag kommit hem. Nu är tomteverkstaden i full gång och i år har jag bestämt mig för att laga så mycket som möjligt själv istället för att köpa nytt. Här nere får ni en tjuvtitt på vad som tillverkas hemma hos mig men eftersom det finns risk för att mottagarna läser bloggen kommer utförligare beskrivningar och bilder då julklapparna nått sina nya ägare :) 


Jag vill också passa på att tipsa om en ny blogg som jag blivit medlem på. Den heter Pysselplatsen och hittas HÄR. Där finns massor av inspiration för den som är pysselsugen :) 

Nu skall jag hoppa i säng. Tjingeling! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar