onsdag 18 september 2013

Rundvandring, gästtoalett!

Här kommer lite bilder från vår toalett på nedre våningen. Den är ganska svår att fotografera eftersom den är ganska liten och väldigt lite dagsljus slipper in. Precis som i badrummet och köket ar vi inte renoverat sen vi flyttade in eftersom allt var i så gott skick. Samtidigt skulle jag själv inte ha valt dessa kakel.


På både övre och nedre våningen har vi mycket skåp och lådor i vessorna vilket är toppen! 
Den vita trådkorgen har jag köpt för länge sen men är fortfarande förtjust i den. Ett perfekt sätt att förvara wc-pappret synligt och snyggt. 


Som ni kanske sett har jag en förkärlek för kakfat. Jag har inte vågat räkna alla men bredvid lavoaren står i alla fall ett med en del av mina smycken på.
Doftljuset Blomster har jag köpt på Lagerhaus precis som tvålen nedan. Varje gång jag åker över till den svenska sidan bunkrar jag upp med just dessa tvålar som doftar ljuvligt! :)


Roskisen är köpt på Hjärtero  i Umeå.

Hoppas ni fick en liten inblick i vessan trots de mörka och suddiga bilderna :)

2 kommentarer:

  1. Alltså jag måste säga att ni verkar ha det hur mysigt som helst! Verkligen superfint inrett!
    Riktigt så att jag själv börjar drömma mig till ett eget hus där jag får pynta och fixa i all oändlighet.. :)

    Iida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, va glad ja blir :) Hoppas ni har de bra på andra sidan vattnet ;)

      Radera