söndag 22 december 2013

Sista minuten...

Hej!

För ett tag sedan då jag surfade runt på olika scrapbookingsidor stötte jag på en utmaning där man skulle skapa ett alster med nyår som tema. Jag har flera fina bilder från fjolårets nyår oscrappade så denna tävling passade perfekt för mig. Jag hade plockat fram fotot färdigt och det har legat på mitt pysselbord ett bra tag.. Men idag scrappade jag det äntligen och såhär blev resultatet:


Tävlingen är hos ScrappaLoss och sista inlämningstiden är om ca. 19 minuter, jag fick alltså bidraget klart i sista sekund :)  





Fotot är mörkt och har mycket färger så jag tyckte det var svårscrappat. Jag tycker att det är mycket lättare att jobba med svartvita bilder men resultatet av denna LO blev i alla fall helt okej. Alla blommor har jag gjort själv med tekniken som jag beskriver HÄR

Nu undrar kanske någon om detta blivit en scrapbookingblogg istället för en inredningsblogg men så är icke fallet ;) Mitt objektiv som jag oftast använder är sönder och jag väntar på att ett nytt skall anlända :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar