måndag 4 september 2017

Lilla wc:n!

Go'kväll!

Nu har jag äntligen en lugn stund att sätta mig vid datorn vilket inte händer särskilt ofta nu för tiden, lillan sover och Elvine nattas som bäst på övrevåningen. Det gäller att ta vara på den egentid man får. I helgen har vi fått tanka energi med en jätterolig kräftskiva och en skön dag hos mina föräldrar där vi fick maten serverad och hjälp med barnen. Även om tvåbarnslivet är intensivt så är det mestadels alldeles underbart och jag kunde nog bli hemmamamma på heltid. På onsdag återgår dock Danne till jobbet efter en fem veckors ledighet vilket känns tråkigt men jag ser samtidigt fram emot att börja skapa en egen vardag tillsammans med flickorna. 

Jag tänkte fortsätta att visa bilder uppifrån och idag står lilla wc:n på tur. 


Till en början hade vi köpt en badrumsmöbel med stor porslinsho att ha i wc:n men det visade sig att det skulle ha blivit för trångt så vi fick platsbygga ett skåp av pärlspont istället vilket blev bra det också. 


Jag gillar den lite mörkare färgskalan som går fint ihop med stockväggen vi lämnat synlig bakom wcbyttan. 


Skötbordet har tillfälligt fått flytta in som bra förvaring och så underlättar det blöjbyten på lillan. 


Det är inte helt lätt att få bra bilder eftersom det saknas fönster och är ett ganska mörk utrymme men jag har gjort mitt bästa för att få en uppfattning om hur det ser ut. Ännu har jag inte hunnit inreda det klart och det saknas både knoppbräden och väggskåp men det får ta lite tid.


Som i så många andra rum är det de synliga stockarna som ger en extra personlig charm till rummet. Jag är såå glad att jag lyssnade på Danne som ville ha mycket stock synlig. Själv skulle jag nog täckt in dem både här och där eftersom jag var rädd att det skulle bli för mycket fjällstuga över huset men den känslan är nog långt borta. 

Hoppas ni gillade titten :) Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. "HUAYDED789 หวยออนไลน์ 24 ชั่วโมง ระบบที่ทันสมัย แทงหวยง่าย โอนเงินไว หวยออนไลน์ที่นี่จ่ายสูง ส่วนลดเยอะ โปรโมชั่นพิเศษสำหรับสมาชิกใหม่ และสิทธิพิเศษมาก มาย แจกเครดิตฟรีอย่างต่อเนื่อง"

    SvaraRadera
  2. สล็อต ทดลองเล่น พร้อมอัพเดทเกมใหม่ทุกๆวัน เกมปัจจุบันของค่าย PG SLOT สล็อตออนไลน์ ได้เก็บมาไว้อยู่ที่นี้ให้ทุกคนได้ทดลองเล่นแล้ว แตกง่าย มาแรงอันดับ1เว็บเรา พีจีสล็อต

    SvaraRadera