fredag 17 januari 2014

Lever!

Hej! 
Jag vill bara meddela att jag lever och mår bra trots att bloggen varit tyst ett tag. Senaste tiden har all min energi gått åt slutspurten i skolan och jobb förstås. Har alltid tyckt att läroavtal är ett bra sätt att studera på men denna höst har skolan verkligen sugit musten ur mig. Att jobba 100% plus att studera på sidan om har sina fördelar men såhär efter två år börjar det nog ta emot. Tur att det bara är våren kvar :) 

Fick en kommentar i tidigare inlägget om jag inte kan blogga oftare och jag lovar, så fort slutarbetet är inskickat skall bloggen och jag börja leva normalt igen :) 

Sen har det ju hänt en del roliga saker också! På nyårsafton gick min sambo nämligen ner på knä och jag fick äran att bli hans fästmö :) En underbar överraskning!


Känner att både sambon och soffpotatisen nedan har fått lite lite av min uppmärksamhet på sista tiden men nu då ännu en skolvecka är över skall det förhoppningsvis bli ändring på det :) 


Hoppas ni har en bra kväll allihopa!

1 kommentar: