onsdag 4 december 2013

Mer jul!

Hej! 
Idag är det otroligt nog SOLSKEN i Vasa! Humöret blir genast på topp och jag kan äntligen fotografera inomhus utan att det ser ut som en dyster bunker hemma hos oss ;) Därför vill jag idag visa lite översiktsbilder från vardagsrummet i julskrud.




Igår sydde jag ihop en julvimpel. 



Kransarna på vitrinskåpet vill jag egentligen ha täckt med granris men så långt har jag inte hunnit ännu...



Mindre goda polkagrisar från ifjol får i år fungera som prydnad :) 


På vedkorgen hänger trähjärta som jag har stämplat en julstämpel på. Stämpeln kommer från Inkido

Idag är jag och Luna lediga på tumanhand. Härligt att vara ledig men jag har ändå svårt att slappna av p.g.a alla skoluppgifter som väntar på mig. Jag har svårt att unna mig att titta på tv, sitta i pysselrummet eller annat avkopplande fram till den dagen alla skoluppgifter är inlämnade. Därför skall jag ta tag i dem idag så kanske jag hinner bli kar till jul och får slappna av ordentligt då! :) 

Ha en fin dag i solskenet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar